El Circ complirà aquesta setmana el seu primer any de vida. Concretament ho farà la nit del proper dia dimecres 18 de desembre, quan el Circdetarragona es va transformar de blog a diari digital. Per això, el passat dissabte 14 de desembre vam celebrar-ho al més pur estil tarragoní: amb un vermut al migdia. Com ja vam fer en l'acte d'inauguració, el renovat Bar Museum, a la Part Alta, va tornar a ser l'escenari d'un retrobament entre opinadors, polítics, empresaris, líders veïnals i amics de tota la ciutat. Aprofitem per donar les gràcies a tots els assistents. Des d'aquí agraïm l'amabilitat del seu propietari, Juan Carlos Vidal.
Circdetarragona.com ha aconseguit fer-se un espai dins de l'escena mediàtica de Tarragona. En tan sols un any, El Circ ja compta amb més de 4.300 seguidors a les dues xarxes socials de referència: facebook i twitter i rep una mitjana de 2.000 visites al dia. L'aposta decidida per la tecnologia és constant, ja que és l'únic mitjà de comunicació local de Tarragona que disposa d'una aplicació, i gratuïta, per a telèfons mòbils, tant per a Android com a Iphone.
Durant aquest any, a més, i en paral·lel a una aposta comunicativa que tracta d'escoltar totes les veus, també s'ha posat en marxa Circdelacultura.com, la primera guia d'oci i lleure al Camp de Tarragona, la qual, també disposa d'una aplicació gratuïta per smartphones. Es tracta de la primera i, fins ara, única app que aglutina tota l'oferta de lleure i entreteniment dels més de 120 municipis de les comarques del Camp de Tarragona. Amb prop ja de 2.500 a les principals xarxes socials de referència, facebook i twitter, El Circ de la Cultura també posa de manifest el seu creixement diari i la seva expansió.