1min
El Portaveu del Partit Popular a l’Ajuntament de Tarragona, Alejandro Fernández, ha exigit a la Generalitat que “abandoni la seva pretensió d’introduir l’àrab com a llengua del sistema públic d’ensenyament i que, en canvi, prioritzi el rus i el francès com a quarta llengua als centres educatius de Tarragona”.
Alejandro ha recordat el nombre de visitants russos i francesos a la nostra província, i com “l’aprenentatge del francès i el rus els hi pot ajudar a trobar feina”. En canvi, “l’àrab no servirà per res als nostres joves”.
El portaveu popular s’ha mostrat convençut que “l’aposta per l’àrab del Govern de Catalunya respon a una estratègia política per trobar aliats en el seu procés independentista”, però que “fer això és oblidar que el sistema educatiu ha d’estar al servei dels alumnes, no de la ideologia dels governants”.
Finalment, Alejandro ha recordat que “l’aposta per l’àrab al sistema educatiu francès i holandès només va provocar la formació de guetos antioccidentals i problemes de convivència que aquests països encara pateixen”.