2min
L’aparcament de Saavedra romandrà tancat al públic fins que estigui resolta l’afectació produïda ahir per l’incendi en un traster on es guarda material i pintura.
L'incendi va afectar part del sistema elèctric i s’ha de reparar. També s’ha de revisar el sistema d’il·luminació d’emergència, el funcionament de tots els serveis, les mesures de seguretat i fer una valoració dels danys. A més, també s'ha de fer una neteja a fons a causa de la cendra provinent del foc.
De moment, l'Ajuntament ha informat que totes les persones que tenen el seu vehicle estacionat a l’aparcament ja el poden retirar acompanyats per treballadors de l’empresa municipal d'Aparcaments (AMT).
Els abonats de l’aparcament Saavedra poden estacionar gratuïtament els seus vehicles a l’aparcament municipal de l’avinguda de Catalunya.
Una vegada estigui resolt tot plegat, la valoració de danys, les reparacions i la comprovació de les mesures de seguretat, es tornarà a obrir públic i es restablirà el servei, cosa que es comunicarà públicament