2min
El diumenge al matí es va jugar la primera competició 3x3 organitzada pel conjunt lila. Aquesta modalitat de joc creix dia rere dia en l’esport de la cistella i l’equip tarragoní aspira a convertir-se en referent a l’hora d’organitzar campionats d’aquest estil. Cal recordar que el bàsquet, en els Jocs Mediterranis Tarragona 2017, es jugarà precisament en format 3×3.
El campionat va ser el primer d’aquest tipus que es disputa l’any 2016 a tota la demarcació de Tarragona, i va comptar amb la participació d’un total de 36 equips: 5 en categoria aleví, 5 en infantil, 4 en cadet femení, 8 en cadet masculí, 4 en sènior femení i 10 en sènior masculí.
Davant d’una gran expectació i una bon afluència de públic a les graderies del pavelló del Sagrat Cor, sobre la pista es va poder veure un molt bon nivell de bàsquet, amb partits molt competits que van culminar amb la final sènior masculina, decidida després de tres pròrrogues.