2min
Després de la mala experiència que va suposar celebrar-la als Jardins del Camp de Mart, tant pel que fa a l'assistència de públic com a la recaptació pels paradistes, la Fira Aquelarre de Tarragona torna al lloc que la va veure nèixer: la Part Alta. Enrere ja ha quedat la negativa de l'Ajuntament, ara fa un any, quan els van prohibir organitzar la fira al casc antic emparant-se en la moratòria que impedia obrir concedir noves llicències de bars, restaurants i locals d'oci.
El Pla de la Seu i els carrers de l'entorn acolliran durant el proper cap de setmana la quarta edició de la Fira Aquelarre Medieval i el Mercat Màgic; un certàmen que comptarà amb prop d'un centenar de paradistes i oferirà als visitants una gran varietat de productes i serveis entre els que, evidentment, hi destacaran els de caire esotèric tal com els serveis d’endevinació, lectures de tarot, reiki o revisions d’àures, així com representacions d'aquelarre, queimada i fins i tot es presentarà el cava de les Bruixes, entre d'altres.
Pels menys avesats al món intangible, també hi haurà productes més propers i coneguts com alimentació i servei de taberna. La fira romandrà oberta els dies 2, 3 i 4 de març des de les 10 del matí fins a les 7 de la tarda.
"Hem parlat amb els comerciants de la Part Alta i tots volen que es faci allà", ha explicat al Circ Josep Maria Marauri, organitzador de la fira, qui assegura que tornar-ho a fer al Camp de Mart no hauria tingut cap sentit, i per aquest motiu, quan ho van sol·licitar ja comptaven que ho podrien fer a l'entorn de la Catedral de Tarragona. L'ambient de la fira Aquelarre i del Mercat Màgic es respirarà al Pla de la Seu, a la plaça de les Cols, Coques, Merceria, Pare Iglesias i Escrivanies Velles.
Documents
Programació Fira Aquelarre Tarragona 2018