2min
Un espectacular incendi ha calcinat per complet un pis ubicat al carrer La Nau, cantonada amb Major, al cor de la Part Alta, però sense causar cap ferit ni cap dany personal. Les flames han començat pels volts de les onze del matí, possiblement a causa d'un curtcircuit, i han cremat completament la segona planta de l'immoble. Al cap d'uns minuts l'incendi s'ha donat per extingit, encara que a hores d'ara es continuava remullant l'immoble.
Els Bombers hi han desplaçat quatre dotacions i també s'hi ha personat un vehicle del Servei d'Emergències Mèdiques i efectius de la Guàrdia Urbana. Algunes informacions apunten a que els Bombers han tingut alguna dificultat per accedir a la zona a causa de la presència de diferents vehicles que estaven fent en aquell moment tasques de càrrega i descàrrega.
A causa de l'incendi s'han tallat diferents carrers, i els fets han sacsejat per complet el nucli antic de Tarragona i els turistes que avui s'hi passejaven.